فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

بعد از تبدیل شدن به ششمین فیلم دیزنی سال 2019 برای عبور از آستانه $ 1B در سراسر جهان هنگامی که در اواسط ماه دسامبر به نقطه عطف رسید ، Frozen 2 اکنون برای بازی در تعطیلات سرمایه گذاری کرده است تا به بزرگترین فیلم انیمیشن همه دوران در جهان تبدیل شود. با برآورد 1.325B دلاری ، دنباله کریس باک / جنیفر لی helmed دارنده رکورد قبلی ، Frozen (1.281B $) و همچنین Incredibles 2 (1.243B $) را به دست گرفت و تاج را به دست گرفت. تقسیم فعلی در F2 449.9 میلیون دلار داخلی و 875.3 میلیون دلار در گیشه بین المللی است. سه عنوان برتر انیمیشن تا کنون به طور جهانی در حال حاضر همگی نسخه های دیزنی انیمیشن / پیکسار منتشر شده اند.

Frozen 2 امسال دو نامزد گلدن گلوب دارد ، در هر دو بخش انیمیشن و بهترین آهنگ اصلی. در مسابقه انیمیشن (اگرچه The Lion King رسما زیر چتر اکشن دیزنی قرار می گیرد) و در برابر TLK در آهنگ اصلی ، در برابر Toy Story 4 و The Lion King قرار خواهد گرفت.

داستان مرتبط
'جنگ ستارگان: ظهور Skywalker' به 919 میلیون دلار جهانی رسید. چرخش "Jumanji" در 600 میلیون دلار WW گذشته - صندوق بین المللی

این هفته ، Frozen 2 از 55 بازار خارج از کشور مواد اولیه و 11.3 میلیون دلار از 3175 مکان داخلی 42.4 میلیون دلار اضافه کرد. در بازارهای نهایی برزیل (10.3 میلیون دلار) ، آرژانتین (1.9 میلیون دلار) و بولیوی (600K دلار) شروع به کار بزرگی شد که بالاترین افتتاحیه انیمیشن دیزنی در تمام دوران را دارند. برزیل و آرژانتین رکورد جدید ژانویه را تعیین کردند و برزیل نیز هفتمین هفتاد بهترین راه اندازی صنعت در آخر هفته را به ثبت رسانده است. بازارهای بین المللی که قبلاً افتتاح شده بود ، در کل نسبت به آخرین جلسه فقط 32٪ سقوط کرد و Frozen 2 به دنبال آخرین رکورد آخرین فریم در آنجا ، شماره 1 در سراسر اسکاندیناوی باقی ماند.

در دوره بعد از سال نو میلادی با 156٪ افزایش در ژاپن و 4٪ ژاپن نیز 4٪ افزایش داشته است. در جای دیگر این قطره ها اندک بودند: هلند (-12٪) ، بلژیک (-17٪) ، شیلی (-20٪) ، جمهوری چک (-20٪) ، انگلیس (-24٪) ، اتریش (-24٪) ، سوئیس (-24٪) ، آلمان (-26٪) ، نیوزلند (-26٪) ، اسپانیا (-27٪) ، مکزیک (-28٪) و استرالیا (-32٪).

5 بازار برتر دریایی تاکنون شامل چین (118.8 میلیون دلار) ، ژاپن (103.8 میلیون دلار) ، کره (96.2 میلیون دلار) ، انگلیس (65 ​​میلیون دلار) و آلمان (55.1 میلیون دلار) می شوند. در فیلم قبلی ، ژاپن در نهایت با 249 میلیون دلار سرسام آور (و نگه داشتن شماره 1 برای 16 هفته) در صدرنشینی قرار گرفت. پس از آن کره ، انگلیس ، آلمان و چین قرار دارند. Frozen 2 با الگویی متفاوت از نسخه اصلی عرضه شد ، که 15 هفته طول کشید تا به 1B $ برسید ، در حالی که فیلم فعلی این کار را فقط در چهار قاب انجام داد. انتظار می رود که در خارج از کشور ، منجمد 2 حداقل 950 میلیون دلار هزینه کند.

هنگامی که Frozen 2 در اواخر نوامبر شروع به کار کرد ، پیش بینی های گذشته را پشت سر گذاشت و با بهترین نمایش انیمیشن همه زمان های بین المللی (228.2 میلیون دلار) و در سراسر جهان (358.2 میلیون دلار) اسکیت بازی کرد. عکس های داخلی ، عکس های مخصوص گلوله برفی را برای عکس های متحرک تا به حال در ماه نوامبر تعظیم کرده اند.

پیش بینی به وضوح از طریق سقف صورت می گرفت - اصلی منجمد با قیمت های فعلی به 67 میلیون دلار در بازارهای مشابه در خارج از کشور باز شد ، بنابراین F2 یک پرتاب قابل توجهی بزرگتر بود. این به مارک تجاری صحبت می کند که آخرین بار قلبش را به خود جلب کرده و ساخته و ساخته شده است تا به پرفروش ترین فیلم انیمیشن برتر جهان تبدیل شود ، عنوانی که تا آخر هفته برگزار کرده است.

  • محمد حسین سالار مکانی