فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

Shaun of the Dead - Ed برای شب به زندگی مردگان اشاره دارد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ

این یک جزئیات ساده است ، اما مطمئناً طرفداران ترسناک را حیرت زده می کند. وقتی دوباره مردگان برخیزند و حمله به زندگان را آغاز کنند ، شن با مادرش باربارا تماس می گیرد تا به او بگوید که او و اد قصد دارند او را انتخاب کنند. او مودبانه امتناع می ورزد و می گوید که نمی خواهد زحمت بکشد ، واداشت اد را فریاد زد: "ما می آییم شما را بگیریم ، باربارا!" این یک اشاره به یک لحظه معروف از Night of the Living Dead است که در آن بن دوست دختر خود را در یک قبرستان طعنه می زند و با فریاد زدن دقیقاً همان چیز را در تلاش برای فحش دادن او انجام می دهد.

درنده 2 - جمجمه بیگانه در اتاق جایزه

در اینجا فیلم ساده دیگری برای شما وجود دارد که می تواند با چشمهای عقاب چشم شما را مشاهده کند: در حالی که در حال تماشای Predator 2 هستید ، می توانید جمجمه ای را در اتاق جایزه پیدا کنید که بسیار آشنا به نظر برسد. در صورت تعجب ، بله ، این متعلق به یک زنوزورف از فیلمهای بیگانه است و حضور آن فقط طبیعی است زیرا بیگانگان و غارتگران در یک جهان مشترک زندگی می کنند ، و دومی همیشه سعی می کند که سابق را شکار کند. این یک حلقه زندگی است که می توانیم از پس آن برآییم.

Rango - Rango در ترس و وحشت در لاس وگاس تجربه می کند

این تخم مرغ عید پاک است که اکثر بچه ها (امیدواریم امیدوار باشیم) از آن بدست نیایند. در فیلم جانی دپ Rango ، شخصیت تیتراژ با مشکل روبرو می شود و در بزرگراه های کویر فرو می رود. پیش از آنکه ایمنی شود ، Rango به پشت در شیشه جلوی کادیلاک الدورادو که توسط شخصیت های Fear and Loathing در لاس وگاس رانده می شود ، پنکه شده است. ما نمی دانیم بچه ها با هانتر اس تامپسون چقدر آشنا هستند ، اما دیدن شخصیت های جانی دپ از فیلم های مختلف چهره به چهره جالب است.

آمدن به آمریکا - برادران دوک از اماکن بازرگانی نقاط ضعف هستند

آمدن به آمریکا یک کمدی کلاسیک ادی مورفی از دهه 1980 با بازی مورفی به عنوان یک شاهزاده جوان آفریقایی است که قصد دارد آنچه را که آمریکا ارائه می دهد تجربه کند. در طول سفر ، با برخی برادران خوش شانس خود که می توانستند از یک جسد یا دو نفر استفاده کنند ، روبرو شد. اتفاقاً این برمک ها ، برادران دوک هستند ، آنتاگونیست های مورفی که در مکان های معاملاتی در اوایل بازدید قرار گرفته است. آنها در فیلم قبلی شکسته شدند ، بنابراین جالب است که آنها به پایان رسیدند که در این فیلم به کجا رسیدند.

یافتن نمو - بروس کوسه یک نام معروف دارد

این مانترا کاراکتر Finding Nemo "ماهی ها دوست هستند ، نه غذا" ، اما ما نمی توانیم خیلی شوکه شویم که او بعد از بو کردن خون به دیوانگی رفت. از این گذشته ، نام وی بروس است ، کوسه مکانیکی از آرواره ها - که به خاطر وکیل استیون اسپیلبرگ نامگذاری شده است. یک وکیل کوسه است ، آن را دریافت کنید؟

چارلی و کارخانه شکلات سازی - پدر چارلی در شرکت Smilex از بتمن تیم برتون کار می کند

در اینجا مثالی از کارگردان که به خودش گره می زند ، آورده شده است. در چارلی و کارخانه شکلات سازی تیم برتون ، می فهمیم که پدر چارلی پول کمی در پیچیدن کلاه خمیردندان Smilex در یک کارخانه می گیرد. نام تجاری "Smilex" به نام تجاری جوکر از بتمن 1989 بتمن اشاره دارد. ما مطمئن هستیم که پدر چارلی هیچ ارتباطی با جوکر ندارد ، اما آیا هنوز هم تصور اینکه آنها در بندهای عقب هستند ، جالب است؟ بله

قطبی اکسپرس - خازن شار از بازگشت به آینده در موتورخانه است

رابرت زمکیس به کارگردانی The Polar Express ، یک فیلم CGI (با بازی تام هنکس در نقش های مختلف) که ادای احترام به جادوی کریسمس دارد. او همچنین سریال Back to the Future را کارگردانی کرد که یکی از نمادین ترین ماشین های زمان در فرهنگ پاپ ، DeLorean است. و آیا به یاد دارید که DeLorean چه کاری را انجام می دهد؟ درست است ، خازن Flux. خوب ، معلوم است که شما می توانید این گجت فضیلت را در کلیپ بالا مشاهده کنید. اگر دلتان برایش تنگ شده است ، می توانید برای مشاهده بهتر این پست Reddit را بررسی کنید.

توصیه شده
بعدی
بازی های لغو شده که بازدید های بسیار زیادی از آن وجود داشت را لغو کرد
توسط جیسون ایانون و جان مارتین / اوت. 25، 2016 1:12 EST / بروزرسانی شده: 24 ژانویه 2017 ساعت 8:34 بعد از ظهر EST

در دنیای کامل ، هر ایده جذاب بازی ویدیویی به واقعیت تبدیل می شود ... اما همانطور که احتمالاً توجه کرده اید ، دنیای ما بی نقص نیست ، و بسیاری از بازی های ضد حریق هرگز این مرحله را از مرحله بتا نمی گذرانند. این شرم آور است که بسیاری از این بازی ها را که باعث ایجاد سرگرم کننده و ناچیز شده اند از دست بدهیم ، شرم آور است ، بنابراین بیایید بازی های لغو شده را کشف کنیم و به دنبال مواردی باشیم که می خواهیم بیشترین بازی را داشته باشیم.

مقیاس گذاری

این عمل-آرپیجی به شما امکان می دهد یک شخص دوست ، درو ، جوانی با همراه اژدها به نام Thuban را کنترل کنید. به عنوان درو ، شما می توانید هنگامی که او تحت کنترل AI نبود ، عملکرد توبا را هدایت کنید ، با این گزینه که کنترل کامل جانور را از طریق حالت اژدها پیوند دهید. متأسفانه ، رؤیاهای ما درباره دوست داشتن اژدها در مورد ماجراهای ما در هنگام ماجراجویی هرگز در پرواز نبود ، زیرا مایکروسافت استودیو اعلام کرد تولید خود را برای Scalebound در تاریخ 9 ژانویه 2017 به پایان خواهد رساند. ، "ما بسیار ناامید شده ایم به این ترتیب ، به خصوص از آنجا که می دانیم بسیاری از هواداران ما به همان اندازه که منتظر بودند ، منتظر این بازی بودند." در حال حاضر ، درو و Thuban در رویاهای بازی ما باقی خواهند ماند و درگیر درگیری های در مقیاس بزرگ می شوند که ما فقط به لطف فیلم هایی مانند Dragonhear تصور کرده ایم

تی حتی دلهره آورتر: احتمال وجود یک بسته صوتی شان کانری برای Thuban به عنوان DLC وجود داشت.

گاتهام توسط گازلایت

بتمن به علاوه هر چیزی معمولاً برابر موفقیت است (مگر اینکه ژول شوماخر درگیر باشد). به احتمال زیاد ، Gotham توسط Gaslight (بر اساس همان کتاب طنز با یک اسم با همین نام) متفاوت نبود. ما قرار بود به عنوان Steampunk Batman بازی کنیم و در جستجوی جک ریپر ، انگلیس ویکتوریا را رومینگ کردیم. چرا جک؟ زیرا بعد از مدت طولانی در برخورد با جوکر ، گاهی اوقات خوب استراحت با یک دشمن راحت تر است. متأسفانه ، Day One Studios ، شرکتی در پشت Gotham by Gaslight ، نتوانست ناشر THQ را در یک بازی بتمن آزاد بتمن بفروشد ، جایی که بروس با یکی از بدنام ترین قاتلان تاریخ ، به انگشت پا به انگشت پا می رود ، که در نهایت عذاب عجیبی را برای آن رقم زد. ایده کامل Gaslight Batman در حال حاضر در Lego Batman 3: Beyond Gotham ، Arkham Origins ، Infinite Crisis و Scribblenauts Unmasked زندگی می کند.

کوهستانی

کمترین چیزی که گفته می شود بازی های مبتنی بر نمایش های تلویزیونی و فیلم ها بسیار ناچیز هستند. Highlander به نظر می رسید که این یک ضربه بوده است. سوء استفاده های شما به عنوان جاویدان می تواند شما را در طول تاریخ به مناطقی مانند روم باستان ، پومپی و شهر نیویورک ارسال کند. این مثل این است که همه بازی های Assassin's Creed را به طور هم زمان بازی کنید (در نهایت هزاران دلار در دنباله های زیر دست خود را نجات دهید). به عنوان یک جاویدان ، شما انواع و اقسام مانع های مرگ و میر خونسردار ، مانند جهش در آسمان خراش ها و یا برق گرفتن خود را انجام می دهید ، بدون اینکه در واقع بمیرید. Eidos (و بعداً ، Square Enix) از نویسندگان واقعی نمایش Highlander برای نوشتن این پروژه بهره برداری کرد ، بنابراین اینگونه نیست که داستان بازی با این نسخهها کارت شود. متأسفانه ، Square Enix خود قصابی را انجام داد و این بازی را در سال 2010 به دلایلی که هرگز برای توضیح آنها زحمت نکشید لغو کرد. این استودیو احتمالاً خیلی مشغول کشیدن پاهای خود با قلبهای بعدی Kingdom بود تا آخر هفته را کنار بگذارد و همین حالا Highlander را تمام کند.

سلام-ده بمبمن

اگر از بازی های مهمانی بی ذهن لذت می برید به همان اندازه که عاشق انفجارهای آتشین هستید ، سلام ده بمبرمن مربی شما بوده است. این بمبرمن به طور منظم روی استروئیدها بود و به 10 نفر امکان می داد به طور همزمان ، یا در برابر یکدیگر ، در گروه ها بازی کنند ، یا اگر کسی احساس سادیستی می کند ، نه در مقابل یک. بیشتر بمب افکن ، بمب بیشتر و انفجار بیشتر - چه کسی می تواند چیز دیگری بخواهد؟ متأسفانه ، سلام ده بمبرمن گذشته از چند کنوانسیون بازی های ویدئویی ژاپنی در سال 1993 ، هرگز به جایی نرفت. اکنون که ما چند نفره فوق العاده HD و آنلاین داریم ، چرا دیگر کار را نمی کنیم؟ در جامعه ای که هنوز هم فعالانه از تبدیل یکدیگر به معیارهای واضح لذت می برد ، سلام ده بمبرمن امروز یک ضربه سر و صدا خواهد بود.

قبل از میلاد مسیح.

در B.C. Intrepid Computer Entertainment ، شما یک قبیله نئاندرتال ها را در تلاش برای کنترل کشته شدن کسی که در قبیله شما نبود ، کنترل کردید و از این طریق نژاد بشری را در تصویر خود تحول دهید. در طول راه ، شما باید با میمون های عصبانی و دایناسورهای غول پیکر و مردانه نبرد کنید ، که هر دوی شما از شما متنفر بودند و شما را خوشمزه می دانستند. متاسفانه ، B.C. برای تبدیل شدن به واقعیت بسیار ساده و بلندپروازانه بود ، با ویژگی هایی مانند تغییر آب و هوا به طور مداوم ، یک زنجیره غذایی در مقیاس بزرگ ، استفاده از هر شیئی که به عنوان اسلحه در نظر می گیرید ، NPC هایی که بطور مستقل زندگی خود را زندگی می کردند و این امکان را داشتند که انتخاب کنند چه کسی اجازه قبیله خود را می دهد . Intrepid به دلیل چقدر غیرممکن بودن ایجادش ، بازی را در سال 2004 فراخواند. اما در سال 2016 ، B.C. در جای مناسب قرار می گیرد ، و احتمالاً جزء بهترین هاست.

مجنون

بسیاری از ما بازی های ترسناک بقا را دوست داریم ، بنابراین کسی را تصور کنید که واقعاً از وحشت می داند که به آن ضربه می زند. این مورد با Insane اتفاق می افتاد ، بازی 2012 به کارگردانی Guillermo del Toro از Crimson Peak ، The Strain و شهرت Pan Labyrinth. مجنون وحشتناک ترین بازی ماسهبازی در تمام دوران بود. به علاوه ، دل تورو سه گانه در ذهن داشت ، بنابراین نمی توانید او را به دلیل جاه طلب بودن مقصر بدانید. THQ می تواند ، با این حال ، به دلیل مشکلات مالی آنها را مجبور به تمرکز فقط بر روی بازدیدهای ضمانت شده ، به جای پروژه های ترسناک آزمایشی توسط کسی که احتمالاً به دستمزد بسیار سنگین فرمانده بود ، اجرا شود. در حال حاضر ، دل تورو کلیه حقوق اینسین را به خود اختصاص داده است ، بنابراین او همیشه می تواند این موضوع را با یک شرکت بازی دیگر عملی کند یا اینکه آن را به یک حق رای دادن به فیلم badass تبدیل کند ، مشروط بر اینکه او خیلی مشغول توضیح دادن که چرا Hellboy 3 هنوز اتفاق نمی افتد باشد.

ضربه یخ

به نظر می رسد Hit the Ice از سیستم سرگرمی Nintendo سیستم های مختلف مانند Taito هر نوع ژانر بازی را به کلاه انداخت ، دو تا از آنها را ترسیم کرد و آنها را به زور به هم زد. در این حالت ، Hat Sorting هاکی را به ما داد که با یک بازی نقش آفرینی مخلوط شود. شما حومه شهر مانند Final Fantasy یا Dragon Quest پرسه می زنید ، به طور تصادفی با جوخه های هاکی آماتور می جنگید. "سیاه چالهای" آن ورزشگاه هاکی حرفه ای بودند و روسا تیم هایی بودند که میزبان ورزشگاه ها بودند. همه آنها را بزنید و قهرمان شوید - داستانی تکان دهنده ای ساده اما با این وجود قابل اعتماد. از همه گذشته ، چه کسی دوست ندارد قهرمان شود؟ متأسفانه ، Taito به سرعت این نسخه از بازی را کنسرو کرد و دیگر Hit the Ices را بدون عنصر RPG منتشر کرد. آنها فقط بازی های هاکی روی دهان به سبک NBA جام جم بودند که البته مطمئناً سرگرم کننده بودند ، کم کم از آن خسته نمی شدند.

جنگ ستارگان 1313

به نظر می رسید Star Wars 1313 برای آن عالی بود

کسی که کهکشانهای دوردست خود را ترجیح می دهد سخت و ریز و درشت باشد. شما به عنوان یک بابا فت جوان ، از کندوی اسفبار و بدخواهی که در زیر Coruscant قرار دارد ، حرکت می کنید ، جایی که هیچ جدی برای حفظ صلح وجود ندارد. سال 1313 تقریباً کاملاً روی اسلحه ها ، منفجر کردن ها و هر چیز دیگری متمرکز بود که یک شکارچی فضل باید کار کثیف خود را انجام دهد. متأسفانه ، این مفهوم شگفت انگیز نمی تواند یک چیز شرورتر از Dark Side زنده بماند: تصاحب شرکت ها. هنگامی که دیزنی در سال 2012 حق رای دادن به جنگ ستارگان را خریداری کرد ، خیلی سریع هر چیزی را که LucasArts در خط لوله داشت ، از جمله سال 1313 را لغو کرد. الکترونیک آرتز بر توسعه بازی های آینده Star Wars نظارت می کند ، هرچند که در سال 1313 علاقه کمی نشان داده است ، ترجیح می دهد روی بازی های اصلی تر تمرکز کند. مربوط به فیلم ها ، مانند Battlefront. در همین حال ، LucasArts از آن زمان تنها موفق به انتشار بازی هایی مانند Angry Birds Star Wars II شده است ، زیرا حقیقت غم انگیز این است که فروش کاملاً کوتاه است. متأسفانه ، جنگ ستارگان 1313 جایی در محل زندان است که احتمالاً در نزدیکی دست پراکنده لوک اسکای واکر است.

تپه های ساکت

قرار بود Silent Hills محصول تلاش مشترک بین Hideo Kojima و Guillermo del Toro باشد و استعدادهای صداپیشه بازیگر نورمن ریدوس را بازی کند. این جزییات از چهره های افسانه ای در صنعت سرگرمی می توانست یک تجربه وحشتناک روانی را در پلی استیشن 4 ایجاد کند ، اما متاسفانه لغو شد. شایعه این بود که کوجیما کونامی را ترک می کرد ، به همین دلیل این پروژه کشیده شد ، بنابراین حالا دیگر هرگز به وحشت هایی که می توانست تجربه کنیم نخواهیم رسید. P.T. ، تیزر قابل پخش برای بازی ، از فروشگاه پلی استیشن کشیده شده است ، اما اگر نسخه ی نمایشی را در کتابخانه خود نگه دارید ، می توانید ترس از راهروها را تغییر دهید. متأسفانه ، نزدیکترین چیزی است که به Silent Hills خواهید رسید.

مگا من جهان

می دانید چه عالی است؟ مگا من می دانید چه چیزی بسیار جذاب تر خواهد بود؟ توانایی ساخت سطح خود و شخصی سازی Mega Man بسیار شخصی شما. این فرضیه برای Mega Man Universe ، یک platformer پیمایش کننده جانبی است که قرار بود در Xbox Live Arcade و شبکه PlayStation منتشر شود. فقط فکر کنید ماریو ساز ، اما به جای سطح Mega Man. ما دوست داشتیم که ببینیم در صورت تحقق این بازی ، بازیکنان خلاق و بستر پیچ خورده چه نوع بیمار ، می توانند به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. جالبتر از این واقعیت که Ryu از Street Fighter و Arthur از Ghosts n Goblins به عنوان شخصیت های DLC برنامه ریزی شده بودند. متأسفانه ، این بازی در سال 2011 لغو شد ، بنابراین اکنون فقط رویاهای ربات جنگنده فوق العاده خودمان را داریم که به آن آویزان شویم.

ستاره فاکس 2

شما فکر می کنید انتشار یک دنباله مستقیم از Star Fox اصلی در Super Nintendo بسیار جالب بود ، اما نتیجه ای به این شکل نبود. Star Fox 2 می توانست این داستان را ادامه دهد و تیم اصلی را برای مبارزه با امپراتور آندروس و محافظت از سیستم Lylat ، معرفی کشتی های جدید و شخصیت های جدید ، دوباره جمع کند. متأسفانه ، ورود نینتندو 64 پیشرفتی را در این عنوان متوقف کرد ، اگرچه نسخه های ژاپنی نمونه اولیه در سال 2015 به بیرون در آمدند. Star Fox 2 قرار بود تا هرگز نسخه ای را به عنوان یک عنوان مستقل نبیند ، اما در سال 2017 ، نینتندو سرانجام طرفداران دیرینه ای را رقم زد. "رویاها وقتی به واقعیت پیوستند که عاقبت طولانی مدت آن را با کنسول Super Nintendo Classic خود همراه کردند.

  • محمد حسین سالار مکانی