فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

بازی تخم های عید پاک که سالها کشف نشده بودند

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بسیاری از بازی های ویدئویی تجربیات کاملی هستند که شما را به سمت ماجراجویی می گذرانید یا برای رسیدن به یک امتیاز عالی در یک بازی مهارت ، همه بدون لرزهای زیاد هستید. هر از چند گاهی ، ممکن است با بازی هایی روبرو شوید که تخم مرغ های عید پاک کمی در آن پنهان است ، چیزی که یک توسعه دهنده یا آن دو ممکن است در یک مکان مبهم قرار دهند تا بازیکن شاهد آن باشد.

در اکثر اوقات ، این تخم مرغ های عید پاک فقط چیزهای جالب سرگرمی هستند که بی نتیجه هستند و هیچ تاثیری در اهداف اصلی عنوان ندارند ، فقط به این دلیل که توسعه دهنده فکر می کند این کار جالب است. در حالی که تعداد خوبی از تخم های عید پاک در پنجره انتشار بازی کشف می شوند ، گاهی اوقات پیدا کردن موارد پنهان تر کمی بیشتر طول می کشد. بیایید Hyrule را در حالت آماده باش قرار دهیم در حالی که ما برخی از تخم های عید پاک را که کمی بیش از حد پنهان بودند کشف کردیم و مدت کوتاهی طول کشید تا پیدا کنیم

Halo 3: تولدت مبارک لورن

Halo 3 در سال 2007 با شور و هیجان زیادی منتشر شد. چه کسی عاشق یک تیرانداز اول شخص خوب نیست و دیدن استاد رئیس با خراب کردن میثاق روبرو تنها راهی است که می داند چگونه؟ در خلال Halo 3 ، یکی از توسعه دهندگان در پیام کوچکی که سالها طول کشید برای یافتن آن گول زد. در حقیقت ، وی در واقع پس از هفت سال مجبور شد خود راز را فاش کند زیرا هیچ کس آن را پیدا نکرده است. آدریان پرز در سال 2014 فاش کرد که یک پیام پنهانی در صفحه اصلی بارگذاری Halo 3 پنهان کرده است. تنها راه برای بدست آوردن این بود که ساعت کنسول خود را تا 25 دسامبر تنظیم کنید (یا بازی را در این روز واقعی انجام دهید) و در حالی که بازی در حال بارگیری است ، هر دو انگشت فشار را فشار دهید. "تولدت مبارک لورن" اگر به درستی انجام شود ، روی صفحه بارگذاری ظاهر می شود. لورن باید یک خانم خوش شانس بوده است.

The Legend of Zelda: پیوندی به گذشته - اتاق کریس هلی ههان

The Legend of Zelda: A Link to the Past یکی از بزرگترین بازی هایی است که تاکنون ساخته شده است. پیوند هیچ سفر غریبی برای مسافرت با زمان ندارد ، و این یکی از اولین سفرهای موقتی وی بود. با توجه به این نکته ، بیایید کمی دور از ذهن خود دور شویم و از سال 1990 شروع کنیم ، هنگامی که نینتندو پاور مسابقه ای را برگزار کرد که به یک هوادار اجازه می داد نام خود را در یک بازی SNES ناشناس اعلام کند ، که به نظر می رسد پیوندی به گذشته باشد. در اوایل دهه 2000 مشخص شد که برنده هواداری به نام کریس هلی ههان بود. برای دیدن نام او ، باید پیوند را به یک اتاق مخفی پر از روپیه و پلاک پلاستیکی که اسم هوادار خوش شانس را نشان می داد ، بزنید.

Final Fantasy IX: The Nero Brothers Quest

شما یا واقعاً Final Fantasy IX را دوست داشتید یا نسبت به آن بی تفاوت بودید. صرف نظر از احساس شما ، این یکی از بزرگترین بازی هایی بود که در سال 2000 منتشر شد. از زمان اولین بازی آن ، بسیاری از بازیکنان از طریق محتوای بسیار قابل توجه خود سوخته اند. اما تا سال 2013 بود که تلاش نهایی بازی پیدا نشد. این تلاش بازیکنانی بود که هنگام یادگیری زیدان ، نکات دقیق قمار را با برادران نرو مواجه می کردند. واقعیت این است که شما باید این موارد را در چندین نقطه از بازی پیدا کنید تا بتوانید با پیشرفت تلاش خود را ادامه دهید. بعد از تمام این کارها ، شما یک حلقه محافظت را دریافت می کنید. بله؟

Batman: Arkham City - پیام خزنده انسان

در اینجا کمی تخم مرغ عید پاک و فوق العاده عجیب و غریب در بتمن وجود دارد: Arkham City که قاتل سریالی روانی و کاملاً بی پرده را شامل می شود ، Calendar Calendar. بتمن می تواند از این عضو گالری Rogues در تعطیلات مختلف در دنیای واقعی دیدن کند تا به برخی گفتگوی بی نظیر گوش دهد. اما اگر تاریخ را روی رایانه شخصی یا کنسول خود قرار دهید تا تاریخ 13 دسامبر 2004 (تاریخ تاسیس Rocksteady Studios) ، یک پیام کاملاً متفاوت دریافت می کنید که به Batman: Arkham Knight ، بازی بعدی این سری اشاره دارد. این قطعاً پسر بچه ای است که با خرما وسواس دارد و هرگز تاریخ خود را به ثمر نمی رساند. بعد از اینکه تخم مرغ عید پاک به مدت سه سال کشف نشده باقی ماند ، Rocksteady Studios مداخله کرد و فاش کرد که چگونه این بخش گفتگوی پنهان را کشف کنید.

جوانه زدن لوبیا در Bros. Super Mario.

حتی هالووینهای قابل حمل که مسلماً چهره کل صنعت بازی هستند ، اسرار طولانی دارند. محبوبیت ماریو و لوئیجی با بازی برادران Super Mario در سال 1985 برای سیستم سرگرمی Nintendo took از بین رفت — و تخم مرغ عید پاک آن بیش از پیش جلوه می کند ، اما هنوز جالب است بدانید که بعد از 30 سال ، مردم هنوز برای اولین بار اسرار پیدا می کنند سوپر ماریو برای رسیدن به آن ، شما باید یک بازی دو نفره را انجام دهید. آیا ماریو در جهان 1-2 بمیرد و لوئیجی را تا 5-2 جهانی پیش ببرید. هنگامی که آنجا هستید ، به Hammer Bro دوم بروید و باید یکی از لوبیای پنهان در یکی از بلوک های اطراف وجود داشته باشد. بگذارید لوئیجی هنگام صعود از تاک از چکش پرت کند.

اگر به درستی انجام شود ، ماریو در جهان 1-2 با تاک جوانه در کنار او جوانه می زند. می توانید از انگور استفاده کنید تا در ابتدای سطح به سوسک های زوزه زده ضربه بزنید و تخم ریزی های خود را تا زمان رسیدن به حداکثر تعداد زندگی اضافی ادامه دهید. اگر ماریو بتواند بدون لباس فضایی به دور کهکشان پرواز کند ، ما کاملاً مطمئن هستیم که نیازی به توضیح فیزیک پشت این درخشش عجیب و غریب اما عالی نیست. هشدار: این ویدیوی برجسته حاوی زبان NSFW است.

منوی مخفی سری Mortal Kombat

s

سه بازی اول Mortal Kombat به جوانسازی مبارزان بازی کمک کرد و یک جایگزین گرافیکی خشن برای حق رای دادن Street Fighter ارائه داد. در حین تغذیه سه گانه در سه ماهه و نشانه های ما در اوایل دهه 90 ، تعداد معدودی از ما گمان می کردیم که نسخه های بازی دارای یک درب پشتی به منوی مخفی اد بون ، خالق سریال ها هستند. برای ورود به سیستم ، مجبور بودید دکمه Block را روی Player Player One و Player Two side کابینت بازی چند بار به یک ترتیب خاص بزنید. به عنوان مثال ، از صفحه عنوان بازی اول ، شما باید پنج بار Block One را بارگیری کنید ، بازیکن دو بار ده بار ، یک بار دو بار بازیکن ، یک بار یک بار ، دو بار یک بار ، یک بار دو بار ، یک بار دو بار ، دو بار سه بار و یک بار چهار بار پخش کنید.

پس از تسلط بر دنباله و ورود به منو ، به شما پیام سلام مخفی از برنامه نویسان داده می شود — و می توانید تست های تشخیصی را انجام دهید ، تعداد سکه های دستگاه را رعایت کنید و به تماشای پایان هر شخصیت بروید. هر منوی Ed Boon تقریباً در تمام این سه گانه یکسان است ، اما MK3 به شما امکان می دهد ویژگی های پنهان را باز کنید ، یک تظاهرات Fatality را تماشا کنید ، یا یک بازی مخفی از نوع Galaga را انجام دهید.

دیوانه وار است که فکر کنید این منوها از سال 1991 ، وقتی اولین بازی آغاز شد ، تا حد زیادی کشف نشده اند. اکنون می توانید از این دانش برای واو کردن دوستان خود استفاده کنید ، دفعه دیگر که در یک کوچه بولینگ با یک کابینت مورتال کامبت کار می کنید و احساس نمی کنید یک چهارم را رها کنید.

صفحه عنوان دیگر Donkey Kong است

از زمان اولین بار در 1981 ، Donkey Kong یک سنگ بنای بازی بوده است. پس از ده ها سال تلاش برای شکستن رکورد جهانی برای بالاترین امتیاز ، یک گیمر اختصاصی قفل راز یکی از نسخه های کنسول خانگی خود را باز کرد. لاندون دایر ، که به بندر Donkey Kong به Atari 400/800 کمک کرده است ، در سال 2008 با وبلاگ گفت که وی یک تخم مرغ کوچک عید پاک را در نسخه بازی خود پنهان کرده است. بیش از یک سال بعد ، کارشناس کد بازی های ویدئویی و بازی های حرفه ای بازی Don Hodges ، سرانجام آن را پیدا کردند.

وب سایت هاجز به ما می گوید که چگونه توانست تخم مرغ عید پاک را باز کند. شما باید در طول بازی بازی کنید و به امتیاز بالایی جدید بین 33000-33.900 برسید. شما زندگی باقیمانده خود را از بین می برید ، با مرگ نهایی شما که خیلی زیاد نمی شود سقوط کرد (موانع حساب نمی شود). با سه بار فشار دادن دکمه Option مشکل بازی خود را بر روی چهار قرار دهید و صبر کنید. پس از بارگیری بازی ، مقدمه های Landon Dyer را باید در صفحه عنوان تحت عنوان کپی رایت نینتندو مشاهده کنید. پس از 28 سال ، خر کنگ هنوز یک ترفند کوچک در آستین خود داشت. چه کسی می دانست؟ (علاوه بر دایر ، یعنی.)

شبیه ساز طیف ZX در بازی GoldenEye

اولین تیرانداز اول شخص جیمز باند ، نینتندو 64 به انقلابی در ژانر کمک کرد ، به ویژه از نظر گیم پلی چند نفره روی یک کنسول خانگی - و 17 سال پس از اولین بازی GoldenEye ، یک فن اختصاصی چیزی شگفت انگیز را در اعماق کد خود پیدا کرد. توسعه دهنده بازی ، نادر ، تخم مرغ عید پاک را غیرفعال می کند ، اما یک وصله فن ساخته شده به شما اجازه می دهد تا آن را دوباره روشن کنید. راز سطح 007 چیست؟ شبیه ساز درون بازی با ده بازی کار.

بله ، شما این حق را خوانده اید: یک شبیه ساز بازی. ما در حال صحبت کردن صابر وولف ، آتیک آتاک ، جتاک ، Lunar Jetman ، Alien 8 ، Gun Fright ، Underwurlde ، Knight Lore ، Pssst و Cookie هستیم که همگی عناوینی برای ZX Spectrum ، همتای انگلستان Commodore 64 ساخته شده اند. تمام این مدت در حالی که در مراحل بانکر یا مجتمع با دوستان خود این کار را انجام می دادید ، یک شبیه ساز درون بازی با تعداد انگشت شماری از رام ها داشتید و فقط منتظر بودید تا پیدا شوید. این پست وبلاگ چگونگی باز کردن قفل آن را خراب می کند ، و این کاملاً فنی است. ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق یک شبیه ساز N64 (که از نظر فنی دزدی دریایی است که مطمئناً از آن طرفداری نمی کنیم ، چشم بر لب / گول زدن) است ، اما با این وجود دیدن آن بسیار جذاب است.

سام جدی با برخورد صفر

جدی سریال: راز پنهان مدت طولانی اولین برخورد ، چیزی است که دو بخشی دارد. این بازی دارای سطح پنهانی به نام Sacred Yards است که معمولاً شما را مجبور می کند تا از طریق آن راه خود را اجرا کنید. چند سال پیش ، یک بازیکن متوجه شد که می توانید با سوءاستفاده از اشکالات ، گرفتن برخی موارد و شلیک برخی اشیاء محیطی ، بسیاری از حیاط ها را پرش کنید ، اما با این وجود هنوز چند دشمن برای کشتن در راه دارید. این راز فقط تا حدی باز شد تا اینکه YouTuber SolaisYosei توسط توسعه دهنده بازی Croteam به عنوان یک طراح استخدام شود. Kotaku گزارش می دهد که SolaisYosei برای پاسخ ها با Roman Ribaric ، مدیر عامل شرکت Croteam ، که در ابتدا طراح اصلی بازی بود ، تماس گرفته است.

از آنجایی که این مرحله مکانیک های زیادی داشت که در بقیه بازی ها نبود ، Croteam تصمیم گرفت آن را مخفی کند. با تشکر از Ribaric که نشان می دهد SolaisYosei از ویرایشگر سطح بازی برای یافتن اسرار آن استفاده می کند ، اکنون می توانید مرحله را بدون استفاده از سوءاستفاده ها پاک کنید ، تا زمانی که موارد خاص را شکار کنید و اشیاء را در تمام سطح به ترتیب بسیار خاص شلیک کنید. در نتیجه ، یوسی توانست 14 سال پس از شروع بازی ویدئویی را ارائه دهد که ویترین یک نمایشنامه کامل را ارائه دهد. این تخم مرغ عید پاک حتی برای سام استون کاملاً جدی است.

Splinter Cell: Double Agent - مهر!

این احتمالاً یکی از عجیب ترین ، برش دهنده ترین تخم های عید پاک در لیست است

. Splinter Cell: Double Agent در سال 2006 عرضه شد ، اما تا سال 2010 بازیکنان یاد نگرفتند که با استقبال یکی از برنامه نویسان ، شما می توانید یک مأموریت بسیار منحصر به فرد را با مهر و موم بچه ها انجام دهید. در طول حالت تعاونی ، می توانید یک مأموریت مخفی را پیدا کنید که شما را برای نجات مهر و موم های کودک با پوشیدن کلاه مهمانی وظیفه کند. آنها فقط این چیزهای کوچک زیبا با نام هایی مانند Pepperoni هستند و پس از نجات آنها پرتوی شده اند ، زیرا ظاهراً آنها بیگانگان نیز هستند. با توجه به اینکه سری Splinter Cell چقدر رنج آور و تاریک است ، این یک پریشانی دلپذیر و خوش قلب بود ، هرچند که بسیار دیر پیدا شد.

مسابقه موج: طوفان آبی - گوینده طعنه

بازی مسابقه جت اسکی GameCube ، Wave Race: Blue Storm در سال 2001 به بازار آمد و یک تجربه چند نفره عالی را ارائه داد که همراه با یک گوینده بود و هر زمان که کار ارزشمندی را روی آب انجام دهید ، توضیحات رنگی ارائه می داد. در سال 2009 ، کشف شد که بازیکنان می توانند کد را در صفحه تنظیمات صوتی وارد کنند تا بتوانند یک مبلغ جایگزین را که به طرز واضحی تر طعنه آمیز و توهین آمیز بود ، فعال کنیم. همانطور که شما مسابقه می دهید ، او می گفت چیزهایی مانند ، "احساساتی!" یا "گرمی ..." با حوصله ترین صدای قابل تصور. این گریم بود

Punch-Out Mike Tyson !!: داستان Bald Bull

حالا یک تخم مرغ عید پاک است که در واقع به بازیکنان در Punch-Out مایک تایون کمک کرده است !! تخم مرغ عید پاک اولین مبارزه شما با طاس بول است و به مدت 22 سال کشف نشده است. در سال 2009 ، Satoru Iwata فقید ، بزرگ ، فاش کرد که راهی آسانتر برای ضرب و شتم Bald Bull وجود دارد که نیازی نیست که شما بعد از سومین هاپ او را مشت بزنید تا بتوانید Bull Charge را قطع کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این بود که به پس زمینه نگاه کنید و سعی کنید یک عضو مخاطبی را که با یک دوربین فلش در حال گرفتن عکس است ، تشخیص دهد. هنگامی که دیدید فلش خاموش است ، می توانید ضربات جسمی را به Bald Bull تحویل دهید تا او را به زمین بیاندازد ، بدون اینکه منتظر تلگراف او با هوپس باشید. این یک نکته برای تمرین دیررس چطور است؟

Punch-Out مایک تایسون !! جایزه دور: داستان پیستون هوندا

بعد از اینکه همه گیمرهای یکپارچهسازی با سیستمعامل در آنجا از داستان Bald Bull مطلع شدند ، ترفندی مشابه برای پیستون هوندا پیدا شد. در 8 آوریل 2016 ، کاربر Reddit و midwesternhousewous زنان YouTuber یک نشانه بصری را کشف کردند که می تواند کمک کند Little Mac پیستون هوندا را به راحتی ضرب و شتم کند. در حین بازی جهانی World Circuit ، پیستون هوندا برای بازدید از موانع بازدید می کند و قبل از شارژ به عقب می رود. گیمرهای دامپزشک به خوبی می دانند که می توانید در این سکانس با تأخیر در تأخیر وی ، برای حذفی مقابله کنید ، اما باید زمان دقیق داشته باشید. مشابه ترفند Bald Bull ، جلوی جمعیت را تماشا کنید. در سمت چپ ، یک عضو مخاطب ریشو دقیقاً لحظه ای که قرار است هوندا را خاموش کنید ، لگد می زند.

این تماشاگر ایستاده همچنین در مورد بازی Bald Bull در جریان بازی برگشت با او همین کار را انجام می دهد! دیوانه است که فکر کنید Punch-Out دیگری است! راز در دید ساده پنهان شد تا اینکه 28 سال پس از اولین بازی NES کشف شد.

پیام های پنهان در Paper Mario

در اینجا نگاهی می اندازیم به تمام ظروف سرباز یا مسافر تخم های عید پاک که به شکل پیام های پنهان در بازی اصلی Paper Mario برای نینتندو 64 آمده است. به همین ترتیب اتفاق می افتد که در صورت انجام یک کاراکتر ، می توانید شخصیت ها را به گفتگوهای عجیب و غریب برسانید. log skip "glitch on Toad Town در هر نقطه قبل از پایان فصل 1. پیام ها توسط Strider7x پیدا شد ، که سپس روش را برای یافتن آنها بارگذاری کرد و نگاهی به آنچه برخی از شخصیت ها می گفتند ارائه داد.

بسیاری از شخصیت هایی که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید ، به بازیکن می گویند که آنها نباید در آنجا باشند و پیام های آنها حتی به هیچ وجه ظاهر نمی شود. برخی از پیام ها در واقع به بازیکن می گویند که با Nintendo در تماس باشد ، زیرا این بدان معنی است که این بازی دارای یک اشکال است که نیاز به اصلاح دارد. Stryder همین کار را در 23 اکتبر 2016 انجام داد - که با توجه به اینکه 16 سال از انتشار بازی می گذرد ، ممکن است نینتندو را از گارد محافظت کند.

سلامNintendoAmerica فقط بالا می رود

ترجمه شده است: "شما هنوز قادر به رسیدن به اینجا نیستید. اگر این کار را کردید اشکالی دارد ، بنابراین لطفا با ما تماس بگیرید." pic.twitter.com/uyAVfTKbnI

  • محمد حسین سالار مکانی