فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

خاموشی اتان - باران شدید

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶ ب.ظ

خاموشی اتان - درام تعاملی سینمایی Heavy RainQuantic Dreams Heavy Rain مطمئناً یک تجربه خاص است ، با یک داستان عالی و پیچ و خم نقشه که هیچ کس ندیده است در آینده. گفته می شود ، بازی بدون نقص نیست. پر از حفره های نقشه است ، از جمله موارد بسیار مهمی که نمی توان از آن صرف نظر کرد.

در اوایل بازی ، ما می آموزیم که شخصیت اصلی اتان مریخ خاموشی دارد - از آنجا که وی در مکان های به ظاهر تصادفی از خواب بیدار می شود ، خیس می شود و چهره های اریگامی را حفظ می کند - پس از مرگ یکی از پسرانش. ما اولین بار این خاموشی ها را بعد از اینکه ایتان فرزند زنده خود ، شون را به رختخواب گذاشت ، تجربه می کنیم ، قبل از آنکه به سرعت سیاه شود و از خواب بیدار شود و در وسط خیابان محله قرار بگیرد ، یک چهره اریگامی را نگه می دارد - بعد از اینکه قبلاً فهمیدیم که یک "قاتل اوریگامی" وجود دارد. "روی شل. چندی نگذشت که این قسمت ، ایتان دوباره وقتی در پارک است ، سیاه می شود و در نتیجه ناپدید شدن شان است. این خاموشی ها ستونی از طرح بازی است و این سوال را برای ما ایجاد می کند که آیا Ethan دارای نوعی اختلال شخصیت شکافته است یا خیر ، آیا او واقعاً قاتل سریالی است یا خیر.

مشکل این است که ، پس از یادگیری آنچه در واقع اتفاق می افتد - و چه کسی واقعاً قاتل اریگامی است - خاموشی های اتان هرگز توضیح داده نمی شود. ما هرگز نمی آموزیم که چرا او در خیابان مسکونی آمد و یک چهره اریگامی را نگه داشت. ما هرگز نمی آموزیم که چرا او در درجه اول آنها را دارد؟ در واقع ، ما هرگز چیزی در مورد خاموشی های او نمی آموزیم. همانطور که ​​کوتاکو یک بار اشاره کرد ، "خاموشی ها هدفی جز این ندارند که ما را تصور کنند که اتان قاتل است ،" آنها را "تلاش دستی در یک شاه ماهی قرمز" نامید. در واقع ، خاموشی اتان شاخص اصلی این است که او ممکن است قاتل باشد. بنابراین ، احساس ارزان است که هرگز به آنها هیچ اعتباری داده نمی شود ، و - در نتیجه - تلاشی تا حدودی متمایز برای پرتاب ما از مسیر.

خاموشی های اتان تنها سوراخ های سنگین باران نیستند ، اما مطمئناً بسیار خیره کننده هستند.

جاودانه ریدلی - Metroid

آه ، متروید به نظر می رسد یک حق رای دادن کلاسیک نینتندو که همه از آن خبر دارند ، اما در واقع موفقیت اصلی در سطح Super Mario یا Zelda را پیدا نکرده است. با این وجود فرض بازی بسیار جذاب است: شما یک زن با لباس رباتیک badass هستید که بیگانگان را می کشد. چه چیزی در مورد آن دوست ندارد؟ اگرچه یک مشکل وجود دارد ، و این طور نیست که ، در طول تاریخ Metroid ، ما ظاهرا چندین بار "آخرین Metroid" را کشته ایم. در عوض ، این واقعیت است که ما دزدان دریایی فضایی / دایناسور-واناب ریدلی را بارها و بارها کشته ایم.

حتی دانشمندان معتبر Metroid هم در تشریح عود ریدلی ، یکی از مشهورترین کارفرمایان سریال ، کار سختی دارند. کسانی که هر Metroid را بازی کرده اند ممکن است به خاطر این فکر کنند که ریدلی را تقریباً دهها بار در Metroid ، Super Metroid ، Metroid Prime ، Metroid Prime 3 و Metroid Fusion کشتند. با این حال ، ظاهرا ، او در تمام این موارد در حقیقت درگذشت ، و چندین بار کلون شده است - حداقل به این ترتیب نینتندو همه اینها را حس می کند.

مثل ما به نظر می رسد شاید زمان برخی از کارفرمایان جدید جدید در سری Metroid گذشته باشد و اجازه دهید ریدلی فقیر در آرامش استراحت کند.

دوباره هستی - Crysis 2

در کرایزای اول ، کره شمالی به جزیره ای حمله می کند که تعداد زیادی از بیگانگان آن را اساساً به اقامتگاه خصوصی کوچک خود تبدیل کرده اند - ضمن برنامه ریزی برای از بین بردن نژاد بشر ، استراحت و آرامش به دست می آورند. به طور طبیعی ، تنها کار منطقی که به عنوان انسان انجام می شود این است که این جزیره را به دوران حجر بازگرداند. متأسفانه ، به نظر می رسد که بیگانگان در واقع انرژی هسته ای را جذب می کنند ، و آنها را از همیشه قوی تر می کند. چه کسی می دانست؟ (هشدارهایی وجود داشت ، اما ...) در Crysis 2 ، با اطمینان می توان فرض کرد که هیچ هسته ای از بیگانگان نخواهد بود. درست؟

با رد هرگونه منطق و عقل سلیم ، ارتش در اقساط دوم سری Crysis دستور حمله هسته ای به شهر نیویورک را می دهد ، در تلاش برای ریشه کن کردن تهدید بیگانه. W ... T ... F؟ در اصل ، Crysis 2 وانمود می کند که اولین بازی هرگز اتفاق نیفتاده است. این سوراخ بیش از حد قابل توجه است ، زیرا قسمت دوم بازی دوم کاملاً در حول محور گفتن هسته ای نیویورک سیتی است. این به معنای واقعی کلمه معنی ندارد. هیچ یک. صفر

شما فکر می کنید که عدم موفقیت در یک مسابقه بیگانه که جذب انرژی می شود چیزی نیست که ارتش فراموش کند ، اما ظاهراً در Crysis 2 ، آن پرونده در جایی گم شده است.

زندگی جک - BioShock

در یکی از حماسه های پیچیده ترین بازی ، در انتهای BioShock می آموزیم که شخصیت شما ، جک ، چیزهای بیشتری از آنچه فکر می کردیم در جریان است. برای شروع ، جک در واقع پسر نامشروع بنیانگذار Rapture اندرو رایان است که توسط فرانک فونتین گانگستر زمانی که او هنوز یک کودک لوله آزمایش بود خریداری کرد. جک به اندازه بزرگسالی ما به دنیا نیامده است ، و طبق گزارش ها بعد از تنها یک سال خارج از رحم ، به لطف هورمون های رشد ، 19 ساله بسیار مناسب بود. زمانی در سال 1958 ، جک از زیر پوستی زیر آب معروف به Rapture قاچاق شد و به سطح زمین فرستاده شد ، جایی که وی زندگی احتمالاً عادی را در دنیای واقعی زندگی می کرد تا اینکه توسط فرضیه مرده فرضیه فعال شود - باعث سقوط هواپیما که شروع این عمل در اولین BioShock.

همه اینها است

خوب و خوب ، به جز این واقعیت که ما هیچ تصوری از چگونگی زنده ماندن جک در دنیای واقعی ، بین شلیک به داخل اقیانوس و سقوط هواپیما نداریم. همانطور که فقط یک نوزاد - حداقل ذهنی - چگونه جک به تنهایی در وسط اقیانوس زنده ماند؟ مطمئناً کسی باید او را پیدا کرده باشد ، اما چه کسی؟ ما می دانیم که تصاویر و خاطرات والدینش در مغز او کاشته شده است ، اما در مورد هر چیز دیگری که به یک تجربه 20 ساله به اضافه 20 سال می رسد ، چه می گویم؟ با وجود اصابت گلوله در وسط اقیانوس ، به هیچ وجه نوزاد تازه ای در بدن 19 ساله وجود ندارد. بنابراین ، به طور جدی ... چه اتفاقی افتاد؟

BioShock هرگز ما را درگیر زندگی جک نمی کند و هواداران را در همه جا مجبور می کند که این قرص تلخ سوراخ نقشه را برای آنچه در آن قرار دارد قورت دهند - روشی مناسب اما نیمه کاره برای ایجاد پیچ ​​و تاب و درخشان طرح.

جنگ مدرن 2

همه از آن صحنه جنجالی در Call of Duty: Modern Warfare 2 هنگامی که شما و گروهی از روسها در فرودگاهی پر از مردم در یک حمله تروریستی با مشخصات بالا قتل می کنید ، به یاد می آورد. سؤالات پیرامون ویژگی های هنری کنار هم ، سطح - که بازیکن باعث می شود چیزی بیشتر از شستن تعداد زیادی از افراد غیرنظامی بی گناه با مسلسل - به نوعی موفق به پرتاب یک حفره قطعه به اندازه کافی بزرگ برای راندن یک مخزن SWAT زرهی شود.

در پایان این ماموریت ، شما به ماکاروف و همکاران تروریستی خود خیانت می کنید ، که با خونسردی شما را پشت سر می گذارند. از آنجا که شما آمریکایی هستید ، این باعث ایجاد جنگ بین روسیه و غرب می شود. با این حال ، هیچ فایده ای ندارد که هیچ کس نتوانسته است ماکاروف را مقصر این حمله شدید تروریستی معرفی کند. در حال حاضر به خوبی مشخص شده است که ماکاروف یک هدف بلندپرواز و رهبر تروریست شناخته شده بین المللی است ، اما با عبور از فرودگاه ، بدون ماسک ، و انفجار ده ها ، اگر صدها نفر از مردم بیگناه ، کافی نیست تا مردی را که در پشت آن شناسایی می شود ، نابود کند. حمله؟ همانطور که در صحنه های صفحه بارگذاری نشان داده شده است ، تهدیدات تروریستی ماکاروف در روزنامه ها منتشر شده است ، و C.I.A. ظاهراً پرونده مفصلی در مورد مجرمان تحت تعقیب وجود دارد - اما او به معنای واقعی کلمه در یکی از مکانهای عمومی با نظارت بسیار زیاد نظارت می کند که احتمالاً تصور می کنید ، مسلح به دندان است و احتمالاً صدها دوربین مدار بسته قادر به شناسایی درست ماکاروف نیستند. صورت؟ ... اگر چیزی دیدید ، چیزی بگویید.

داستان پردازی ممکن است لباس جدید Modern Warfare 2 نباشد - هرچند که اقساط اخیر در سریال های طولانی مدت از این نظر خیلی بهتر است - اما به طور جدی ، اگر می خواهید از بازیکنان بخواهید تروریست باشند ، لااقل منطقی داشته باشید.

Fallout 3

بعد از یک سفر 60 ساعته از طریق ضایعات هسته ای پس از آخرالزمانی ، چیزی کاملاً شبیه یک سوراخ نقشه بزرگ نیست.

در پایان Fallout 3 ، یک انتخاب به شما ارائه می شود: شخصیت شما می تواند وارد یک محفظه تابش شده شود ، یا می توانید همراه خود را وارد یک اتاق پرتودهی کنید. در هر صورت ، کسی قصد دارد دوز کشنده ای از اشعه X را دریافت کند ، و به زیبایی نخواهد بود. با این حال ، کسانی که با همراهی فوق العاده جهش یافته Fawkes ، در حال خراشیدن سر ما بودند ، از این سؤال که چرا ما نمی توانیم او را به داخل اتاق پرتویشی بفرستیم- با توجه به اینکه وی در برابر اشعه مصون است؟ اینگونه نیست که سرنوشت جهان هدر رفته در معرض خطر باشد یا هر چیز دیگری ، و تنها آنچه که لازم است قدم زدن در یک محفظه توسط کسی است که اساساً همان کارهای قبلی را انجام داده است. چرا Fawkes فقط آنچه را که یک فرد عادی انجام می دهد انجام نخواهد داد ... حتی اگر او یک "فرد عادی" نباشد؟

پاسخ کوتاه: بتسدا تصمیم گرفت تا فاوکس را فوق العاده تند و زننده جلوه دهد. جهش غول پیکر از ورود به اتاقک امتناع می ورزد و درباره اینکه چگونه نمی خواهد سرنوشت ما را غارت کند و دلایل کلی دیگر را ارائه می دهد ، هیچکدام بهانه نمی کند که وی در برابر اشعه مصون است. اساساً ، فوکس فقط به خود این مسئله را تصدیق می کند که یا شما یا شخص دیگری باید بمیرد ، بدون هیچ دلیل خوبی.

برخی از دوستان شما معلوم شد ، Fawkes.

Red Dead Redemption

بازی اکشن-ماجراجویی Rockstar San Diego در دنیای آزاد ، Red Dead Redemption یک کلاس کارشناسی ارشد در ساخت بازی است و به راحتی بهترین بازی ویدیویی با مضمون غربی است که تاکنون ساخته شده است. گفته می شود ، این همچنین واقعیتی را نشان می دهد که هیچ بازی کامل نیست ، اما دارای یک سوراخ مهم است که به ما کمک می کند تا نوت های خود را در حالت سرخوردگی قرار دهیم.

هنگامی که جان مارستون درگذشت ، همه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این واقعاً یکی از دلچسب ترین لحظه های تاریخ بازی بود. خوشبختانه ، پسرش جک مارستون سه سال بعد ، نجات داد و انتقام جویی داد و یک آدم بدخلقی بود - دقیقاً مانند پدر سابق شرعش. مشکل این است که ، این نوبت از وقایع یک سؤال اساسی را ایجاد می کند: چطور جک مارسون ، دانش آموز فکری کتاب خواندن ، در طی سه سال ، با تمام مهارت های همان تیرانداز چشم مرده به عنوان افسانه خود ، تبدیل به یک وضعیت کلی شد. پدر از غرب؟ جان مارستون مطمئناً این هدف دقیق و مهارتهای اسطوره ای اسلحهسین را پس از یک عمر یک قانون قانونی بودن ، علاوه بر همه نشانگان هایی که ما در واقع کنترل آنها را داریم ، پرورش داد.

منظور شما این است که Rockstar به ما بگویید که جک مارستون - احتمالاً هنوز هم در لندن است

نوجوانان را بخورید every هر یک از استعدادهای پدرش را بدون اینکه پدرش برای تدریس او داشته باشد ، در یک سال کوتاه از دوره ریاست جمهوری به دست می آورد؟ داریم گول می زنیم

  • محمد حسین سالار مکانی