فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

بهترین بازی های Resident Evil

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

عجیب تر از تیراندازهای زامبی ساده که همه آنها اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند ، بازی های Resident Evil / Biohazard به طور گسترده ای اشتباه درک شده اند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم رکورد را مستقیم تنظیم کنیم. با توجه به سابقه سریال و لحن در ذهن ، در اینجا لیست رتبه بندی شده از پنج بازی برتر Resident Evil قرار داده شده است.

5. Resident Evil: The Darkside Chronicles

رقابت برای اسلات پنجم نزدیک بود. چگونه در جهان تصمیم به انتخاب Darkside Chronicles را گرفتیم؟ تیرانداز اسلحه سبک با دوربین لرزان؟ چه فکر می کنیم؟ آیا camerawork تایلندی آهسته سبک به سبک بازی Umbrella Chronicles ، آن را از Darkside Chronicles Dark قابل دسترسی تر نمی کند؟ آیا پیشرفت مورد UC به معنای واقعی کلمه از هر نظر بهتر نیست؟

به ما اجازه دهید که پاسخ دهیم. اساساً یک قطعه همراه همکار در دسترس برای یکی از شاهکارهای قابل پخش بازی نیست ، که شامل بسیاری از مکانها و نقاط طرح مشابه است ، Darkside Chronicles از تازه واردان و جانبازان خوشحال می شود وقتی برای Wii کار می کردند. داشتن سیستم تسلیحاتی قوی (هر چند ناقص) ، نمایش سینمایی ، لوکیشن های وحشتناک و سناریوهای تخیلی که برخی از سوراخ های طرح های بسیاری RE 2 را پر می کند ، Resident Evil: The Darkside Chronicles با حفظ یک احساس آشنا ، franchise را با بازی جدید و هیجان انگیز مجدداً تقویت کرد. . (ما از خدمات فن ، Capcom قدردانی کردیم.)

Umbrella Chronicles شاید پیشرفت بهتری داشته باشد ، اما گیم پلی "همه چیز را که می درخشد" شلیک کنید و باعث خوشحال شدن فضای آن برای ما شد. بیایید با آن روبرو شویم: UC برای نوآوری کاری نکرد. Capcom صرفاً بافتهای Resident Evil را به تیرانداز بازی در حال اجرا از آسیاب منتقل کرد ، به همان روشی که Zombie Revenge از خانه مرده ها بافت های مرده را به نیروی مبارز منتقل کرد. در حقیقت ، مفهوم اصلی UC گیم پلی سبک RE4 را نشان می داد. مکانیک تیراندازی ریلی و گیم پلی به سبک بازی پس از وقایع مختلفی رخ داد و این نشان می دهد.

Darkside Chronicles فضای پارانویا را که عالی 2 RE ساخته شده ، ثبت می کند. به بیان ساده تر ، احساس متمایز Resident Evil را میخکوب می کند - تنها در صورت داشتن سیستم به روزرسانی بهتر و QTE های کمتری.

4. کد شرکت Resident Evil: Veronica

آه ، Sega Dreamcast best بهترین اشتباهی است که Sega مرتکب شده است. شکست آن قلب ما را خراب کرد. در روز تولد Dreamcast ، شما نمی توانید یک بازی ترسناک بقا پیدا کنید که بهتر از کد اختصاصی آن: Veronica باشد. به دنبال کلر ردفیلد در یک ماجراجویی انفرادی مزخرف و ارائه یک کمپین قانع کننده طولانی تر از حد انتظار ، Code: مبارزات نزدیک به Veronica راهروهای قتل Dead Space را پیش بینی کرد.

چرا Code: Veronica در لیست بالاتر نیست؟ عمدتا ، مکانیک ها به طور جدی منسوخ شده اند. (حتی به روزرسانی های X و X HD نتوانسته اند بازی را از این نظر به طور کامل جاری کنند.) با هر استانداردی عجیب و غریب هستید ، کد: Camerawork ثابت Veronica — اگر می توانید آنرا صدا کنید و scheme و یک طرح کنترل نادرست از نظر اقتصادی ، بسیاری از افراد تازه وارد را دور می کند. ما نام آن را در لیست بازی های Resident Evil باید مشاهده کنید - از جمله این. چرا؟ بدون شک تا حدودی نوستالژی برای پازل های جالب توجهش نوستالژی است اما بازی مهمی نیز محسوب می شود. طراحی خطی ، از آن زمان تا کنون کمابیش اصلی این سریال بود ، و به تیم طراحی کنترل دقیق تری نسبت به اکشن داد.

3. Resident Evil 2

Resident Evil 2 لحظه ای را نشان می دهد که این سریال فقط یک خانه دیگر از مردگان نبود. خط نقشه پر پیچ و خم RE2 ، مهمات محدود ، رویدادهای ترسناک وحشتناک ، و انواع دشمنان مأیوس ، آن را بیش از یک تیرانداز زامبی نقطه ای و شلیک می کند. این بار در اطراف ، لئون کندی و کلر ردفیلد به پایان می رسند در راکون سیتی ، که توسط هیولاهای آلوده به ویروس T غلبه شده است. درست است: اولین شیوع بازی در این دنباله بزرگتر و بهتر ، فراتر از زمین های عمارت پخش شده است.

وقتی لئون و کلر از طریق مکانهای مختلف مانند ایستگاه پلیس و آزمایشگاه زیرزمینی شلیک می کنند ، معماها را حل می کنند و حقایق تکان دهنده تری را درباره شرکت مرموز چتر Umbrella می آموزند. (از جمله چنین حقایق تکان دهنده است: این یک شرکت چتر است.) با همان دوربین پرشکوه ، گفتگوی چسبناک و گیم پلی دست و پا گیر ، کلاسیک است که به شدت نیاز به بازسازی دارد. سخنی از شیطان…

2. بازسازی Resident Evil HD

سفر خزنده کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از طریق عمارت Umbrella Corp چندی پیش اتفاق افتاد. Resident Evil در سال 1996 منتشر شد. خیلی متفاوت بود که گیمرها می توانستند بسیاری از اشتباهات گیم پلی را ببخشند. Resident Evil HD Remake دوربین را تصحیح می کند و کنترل های بی بدیل را با چندین طرح جایگزین می کند ، هر یک برای یک playstyle متفاوت. به نظر همه اینها یک بازی مدرن Resident Evil است ، بنابراین اگر کاملاً از مسیر بازیهایی که از RE4 گرفته شده است متنفر باشید ، احتمالاً شما را تبدیل نخواهد کرد.

بازسازی روح بازی اصلی را جلب می کند. بافت های HD و سبکی به ما یادآوری می کنند که این سریال فقط و فقط در مورد تیراندازی با زامبی ها نیست. تأثیرات اعلام شده Resident Evil شامل استنلی کوبریک ، The Shining ، انبوهی از زامبی های جورج رومرو ، و بازی ترسناک زنده ماندن در مدرسه سال 1989 در خانه شیرین است که بر اساس فیلم ترسناک روانی ژاپنی با همین نام ساخته شده است.

این بازی عالی بازی می کند ، اما آن را نیز نشان می دهد

چه اشتباهی داریم وقتی RE را به عنوان یک سری زامبی می نویسیم چقدر اشتباه می کنیم. درست از همان آغاز ، زیبایی ناخوشایند Resident Evil ، "New Flesh" سینمای وحشت روانی غربی را برانگیخت. زائده های تهاجمی ، الهام بخش زیبایی شناسی از کروننبرگ و همچنین تکنسین های مدرن کلاسیک ژاپنی مانند Akira ، Ghost in Shell و Tetsuo The Iron Man هستند. انبوهی از زامبی های بی پایان جورج رومرو مطمئناً در معادله فهمیده اند ، اما نه به حدی که در حق رای دادن هایی مانند Dead Rising و Left 4 Dead مشاهده می کنیم. ما از به اصطلاح REmake بسیار تحت تأثیر قرار می گیریم. این یک مدعی نزدیک برای شماره یک بود.

1. Resident Evil 4

Resident Evil 4 علامت علامت بلند سری است. RE4 مملو از روستائیان نفرین شده اسپانیایی ، راهبان غیرمجاز با شاخکهای مخصوص سر ، یک سکوی صاف و روان است که بیشتر در خانه در یک بازی Just Cause قرار خواهد گرفت ، هجوم اشکالات نامرئی در سیستم فاضلاب ، یک عامل مخفی که از پوشیدن مناسب خودداری می کند PPE در مزرعه ، و یک گیاه شناس آموزش دیده با رزمی با نشان و اسلحه. از بزرگترین نقاط قوت این سریال بهره می برد: همبستگی آن ، عجیب و غریب بودن macabre ، و تصاویر مزاحم fetishistic.

RE4 از دوربین از بالا به پایین و محیط های از پیش رها شده خلاص شد و در نهایت جریان گیم پلی منسوخ شده ی franchise را به ارمغان آورد. با این وجود ، Resident Evil 4 مضرات خود را دارد. برخی حتی در سالن های Looper HQ سرگردان هستند. این روح های گمشده و اشتباه ، RE4 را یکی از شکست های سری Resident Evil می دانند - Faction Red خود: Armageddon ، Modern Warfare 2؛ در حال حاضر یک چیز خوب مخلوط می شود ، فقط با RE5 و RE6 با حالت های تعاونی اضافی و شرکای NPC به سبک Daikatana به بچه دار شدن ، بدتر می شود. آیا کپکام نمی داند که مأموریت های نگهداری از کودکان امتیاز کم RE4 هستند؟ فکر نمیکنم.

RE4 به ندرت حس می کند ، اما این یک هیجان هیجان و بهترین چیزی است که سریال برای ارائه دارد. فرضیه بسیار پوچ است: دختر رئیس جمهور آمریکا در اسپانیا ربوده شده است ، بنابراین وی پلیس را برای نجات وی لئون پلیس از راکون سیتی را به اسپانیا فرستاده است. او به سادگی نمی تواند به مقامات اسپانیایی اطلاع دهد؟ آیا سیا بیش از حد مشغول قاچاق کوکائین است؟ آیا آدم های بد نبرد نینجا وجود ندارند؟ "دختر من ربوده شده است. آن پلیس را از شهر ویروس زامبی در شاخ دریافت کنید!" او در یک ویلای نفرین شده در حال غرق شدن توسط هیولا های انسان دوست با ابزار نگهداری می شود. و این قبل از آن است که از ریل ها با جادوگری و کودک شیطان خاموش شود. با تمسخر دوست داشتنی ما اشتباه نکنید. داستان RE4 ملودرام فیلم B است که ارزش راجر کورمان را در بهترین فیلم خود دارد.

چگونه می توانید بهترین بازی در سریال های برتر تیراندازی با زامبی کپکام ، زامبی نداشته باشد؟ زامبی ها هرگز نقطه کانونی نبوده اند. این سریال واقعاً درمورد توطئه های شرکتی ، علوم دیوانه ، سازمان های سایه دار ، آزمایش های پزشکی غیر اخلاقی و بیش از همه جو است. با توجه به این نور ، RE4 به همان اندازه خوب است. توصیه می کنیم برای بهترین تجربه گیم پلی و در رایانه شخصی برای بهترین تصاویر ، آن را در Nintendo Wii بازی کنید.

توصیه شده
بعدی
بازی هایی که شما را به طور جدی مجازات مردن می دانند
توسط کارمندان Looper / اوت. 5، 2015 2:27 EST / بروزرسانی شده: 8 دسامبر 2017 8:29 صبح EST

بازی های ویدیویی به معنای ایجاد چالشی برای شماست ، اما برخی از آنها کاملاً بی رحمانه هستند. از بدو ورود به بازی بازی تا به امروز ، تقریباً هر بازی به نوعی مربوط به زنده ماندن است (اوه اوه ، شما زنده بمانید ، زنده بمانید). گرچه بسیاری از بازی ها شما را به دلیل عدم حفظ نوار زندگی خود مجازات کرده اند ، اما تعداد کمی از مواردی که این لیست را ایجاد کرده اند به معنای متوسط ​​هستند.

همه بازی های Souls

در هسته اصلی بازی Souls (Demon Souls، Dark Souls، and Bloodborne) یک واقعیت کلیدی است که شما باید قبول کنید: مرگ. دوباره و دوباره هلاک خواهید شد ، به گونه‌ای که ، در بعضی مواقع ، به نظر می رسد که بازی به طور جدی روی شما انتخاب می کند. این چرخه چالش برانگیز است که باعث می شود RPG هایی مانند Demon Souls و Dark Souls برای خیلی ها هیجان زده شوند. تبادل ضربات با کارفرمایان چندین برابر اندازه خود را در حالی که بازدیدهای بسیار ضعیف که باعث از بین رفتن زودهنگام شما می شود به معنای این است که شما باید برای حفظ (در حال حاضر) تنها شکل ارزی خود: روح.

روحهای گرانبها و گرانبها - آنها همان چیزی هستند که به شما اجازه می دهند زره ها و سلاح های خود را به روز کنید ، اما وجود آنها باعث می شود تقریباً هر حرکتی را زیر سوال ببرید. وقتی می میری ، آن روحها فرو می روند. فقط پس از تناسخ مجدد شما می توانند بازیابی شوند ، اما محتاط باشید ، اگر در سفر به آنجا بمیرید ، آن روحها برای همیشه از بین می روند. Soul Bank وجود ندارد. فقط گریه وجود دارد که شما 20،000 روح خود را به یک اژدها از دست می دهید که شما را به واضح و بدون هیچ گونه اخطاری سوخته است. فقط گریه می کند.

  • محمد حسین سالار مکانی