فیلم های روز هالییود زیر ذره بین ما

فیلم تخم های عید پاک سالها بعد کشف شد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

پیوند خاصی بین فیلمسازان و مخاطب وجود دارد و این به انواع و اقسام سرگرمی و جالب منعکس می شود. به عنوان مثال ، برخی از کارگردانان دوست دارند انواع و اقسام رفتارهای اضافی را برای طرفداران چشم عقاب به فیلمهای خود بکشند. لقب "تخم مرغ عید پاک" به دلیل اینکه آنها به سختی پنهان و سرگرم کننده هستند ، این جواهرات کوچک - درون جوک ها ، نقاهت های تصویری ، منابع فرهنگ پاپ یا حتی پیشگویی از نقاط طرح هنوز آشکار نشده - می توانند سطح دیگری از لذت را اضافه کنند. تجربه مشاهده بسیاری از این رفتارهای کوچک در روزها و هفته ها پس از اکران یک فیلم کشف می شوند ، اما برخی دیگر بسیار پنهان و پنهان هستند و می توانند برای مدت طولانی از آن غافل شوند. مثلاً این تخم مرغهای عید پاک را بگیرید: سالها پیش می گذشت تا کسی متوجه آنها شود.

جادوگران Frisky در هری پاتر و زندانی آزکابان

اعتبار نهایی سومین فیلم هری پاتر شامل نقشه مارودر است که جزئیات کارها و اتفاقات همه پرسنل هاگوارتز را به شکل ردپایی شرح می دهد. در میان تمام مراحل قدم زدن و جلوتر ، گوشه ای کوتاه در گوشه ای قرار دارد که دو جفت پا را بسیار نزدیک به هم نشان می دهد - و روبروی یکدیگر. بله: آنهایی که یک جادوگر نوجوان بودند ، برخی جادوگران واقعی را با یکدیگر می ساختند. توالی اعتباری ظاهراً دارای پیام های پنهان و تخم مرغ های عید پاک است که برخی از آنها هنوز کشف نشده اند. این یکی به وضوح تا سال 2011 ، هفت سال پس از اکران تئاتر فیلم ، مورد توجه قرار نگرفت.

والدو کجاست؟ او در یک گور دسته جمعی در آپوکالیپتو است

پیگیری های کارگردانی مل گیبسون از همه ، آرامی ، همه زمانه "Passion of Christ" "Apocalypto" در سال 2006 بود ، فیلم دیگری با زبان مبهم و باستانی - این یک درام در مورد سقوط بسیار شدید امپراتوری مایان است. یکی از قابل توجه ترین و خیره کننده ترین تصاویر این فیلم ، گور دسته جمعی از مایاها در حال سقوط است ، دریایی واقعی از مردگان. به دلایلی ، گیبسون یک فریم واحد از یک بازیگر را که در آن از کلاه قرمز ، سفید ، ژاکت و عینک ضخیم پوشیده بود ، درج کرد. بله ، این والدو است. تخم مرغ عید پاک فقط در اکران تئاتر فیلم حضور داشت و نه نسخه ویدیوی خانگی ، که بدان معنی بود که این فوق العاده عجیب کشف نشده بود تا زمانی که چکمه های اصلی برش اصلی تقریبا دو سال بعد ظاهر شد.

جک اسکلینگتون در سوسک زنبورعسل

این ارجاع به فیلم Tim Burton در یک فیلم Tim Burton حداقل برای پنج سال مشخص نشده بود ... زیرا هیچ کس نمی داند در آن زمان چه چیزی بوده است. در طول صحنه Beetlejuice که در آن شبح با بیشترین مدل از شهر بیرون می آید ، سرش در حال چرخش است ، یک عروسک کوچک خزنده در بالای سر وجود دارد. ما به وضوح هیچ وقت نمی توانستیم از این امر آگاهی داشته باشیم ، اما آن عروسک اصلی نمونه اصلی جک اسکلینگتون ، شخصیت اصلی فیلم متحرک متوقف شده بارتون در سال 1993 ، کابوس قبل از کریسمس است.

پیراهن کامرون در روز تعطیل شدن فریس بوئلر
روز تعطیلات فریس بولر

کمدی کلاسیک نوجوان 1986 جان هیوز ، فریس فوق العاده اما دوست داشتنی (متیو برودریک) را با گذراندن دوست دخترش اسلون (میا سارا) و بهترین دوست کامرون (آلن راک) از طریق شیکاگو به ماجراجویی می بیند. اما اگر در شهر ویندی اتفاق بیفتد (این بازی سه نفره بازی Cubs را انجام می دهد و فریس وانمود می کند که "Abe Frohman ، پادشاه سوسیس شیکاگو" است) ، چرا کامرون می تواند تمام روز را در لباس جورجی هاکی Detroit Red Wings بپیماید؟ شدیدترین و قدیمی ترین رقیب این تیم شیکاگو بلک هاکس است. این در حالی نبود که راک مصاحبه هایی را برای 30مین سالگرد فیلم در سال 2016 انجام داد که حقیقت آشکار شد: لباس کامرون به پشت پرده ناگفته از روابط پرمخاطره خود با پدر اشاره می کند. به گفته راک ، "[[هیوز] تصمیم گرفته بود که کامرون با پدرش رابطه وحشتناکی برقرار کند ، اما رابطه خوبی با پدربزرگش ، که در دیترویت زندگی می کرد و کامرون را به بازی های Red Wings می برد ، بود. در فیلم توضیح داده شده است. "

منابع کتاب مقدس در نگهبانان کهکشان
گروت از نگهبانان کهکشان محافظت می کند

در اواخر سال 2015 ، جیمز گان ، کارگردان Guardians of the Galaxy ، تصویری برش خورده از این فیلم را در صفحه فیسبوک خود فاش کرد که در آن گروت بر روی میز پر از شخصیت های مرتب شده درست مانند آخرین شام لئوناردو داوینچی ، که آخرین وعده غذایی عیسی مسیح را قبل از او نشان می داد ، ریاست کرد. مصلوب شدن بعد از اینکه یکی از هواداران شوخی کرد که گروت می تواند "صلیب خودش" باشد زیرا او یک درخت است ، و به همین ترتیب از چوب ساخته شده است ، گون اشاره کرد که فن دور نیست ، و تخم مرغ عید پاک شبیه مسیح وجود دارد که طرفداران هنوز توجه کنید سپس شخصی آن را پیدا کرد: همانطور که کشتی در حال سقوط است ، گروت بازوهای خود را به شکلی شبیه مسیح بر روی صلیب کشیده ، و محافظ دیگر نگهبان را محافظت می کند. پیتر کوئل بدن راکت راکون و گامورا را بر بدن Drax گریه می کند. گروت خود را فدای خیر خدمه ، که یک ژست زیبا مانند مسیح است ، قربانی می کند.

پیام رمزگذاری شده هانیبال
آنتونی هاپکینز به عنوان هانیبال لکر

هانیبال لچر قطعاً سهم خود را از لحظات به یاد ماندنی در طول سال ها داشته است. به احتمال زیاد به یادماندنی ترین از همه در سکوت بره ها اتفاق افتاد ، وقتی که وی به کلاریس استارلینگ در مورد قتل یک فرد سرشماری و خوردن غذا گفت

او کبد پسر ضعیفی است "با مقداری لوبیا فوا و Chianti خوب." این نقل قول کاملاً خلاصه می شود: هانیبال: او یک فرد طبقه بالا است که به نظر می رسد یک آدمخوار قاتل است. اما این تنها دلیلی نیست که خط کار می کند - معلوم می شود که این یک پیام رمزگذاری شده برای استارلینگ است.

توماس هریس نویسنده این رمان را منتشر کرد که این فیلم در سال 1988 ساخته شده است ، هنگامی که بیماران روانپزشکی معمولاً با داروهای ضد افسردگی موسوم به مهار کننده های مونوآمین اکسیداز درمان می شدند. هنگامی که شخصی MAOI مصرف می کند ، مصرف برخی غذاها و نوشیدنی ها می تواند منجر به افزایش بالقوه کشنده فشار خون شود. این یک مشکل بزرگ بود که یکی از دلایلی است که MAOI ها معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند. هانیبال که خود روانپزشک بود مطمئناً از عوارض خطرناک آنها اطلاع داشته است.

برخی از غذاها و نوشیدنی هایی که می توانید هنگام مصرف MAOI مصرف نکنید ، چیست؟ خوب ، سه مورد آنها جگر ، لوبیا فوا و شراب قرمز است.

مطمئناً ، این می تواند یک اتفاق کاملاً کامل باشد ، اما هانیبال عاشق بازی کردن بود و تقریباً همه سرنخ هایی که او به استارلینگ داد در حالی که او در مورد مصاحبه با وی در مورد پرونده بوفالو بیل ، معماهای بود. این نشان می دهد که لچتر به روش هانیباللسکی خودش ، به کلاریس می گفت که داروهای خود را مصرف نمی کند. اگر کلاریس پیغام رمزگذاری شده را فهمیده بود ، احتمالاً فرار هانیبال را در انتهای فیلم خنثی کرده بود.

بازگشت اعتصاب سیب زمینی

حق رای دادن به جنگ ستارگان فقط بیشترین تماشای تاریخ را نشان می دهد. نیازی به گفتن نیست ، با گذشت سالها ، چشمان مشتاق گهواره ها و اشتباهات گاه و بیگاهی را متوجه ... و یک شوخی یا دو.

ساخت The Empire Strikes Back بازیگران و خدمه را به مرزهای خود سوق داد. جورج لوکاس که خواستار استراحت از کارگردانی بود و از فشار پیروی از جنگ ستارگان وحشت داشت ، حواشی را برای دنباله خود تأمین شده خود به تهیه کنندگی گری کورتز و کارگردان ایروین کرشنر واگذار کرد. اما حتی اگر او در صندلی کارگردان نبود ، لوکاس در طول تولید دشوار رویکردی دست به دست هم داد. او یک کارگر سختگیر را اثبات کرد ، به خصوص وقتی که جلوه های ویژه ای به دست می آمد. تعقیب سیارک مشهور به یک نکته مهم برای لوکاس تبدیل شد که طبق گفته ها چندین بار به خدمه جلوه های ویژه دستور داده است تا دوباره آنرا دوباره انتخاب کنند. بی حوصله ، ناامید و الهام بخش از اظهار نظر گذشت که سیارک ها مانند سیب زمینی به نظر می رسند ، تیم جلسات تصمیم گرفتند در طی صحنه تعقیب ، یک سیب زمینی واقعی را در یک سیارک مخفی مخفی کنند.

ظاهراً لوکاس تا سالها بعد متوجه شوخی نشده بود. تماشاگران وقت خود را نیز گذراندند ، تا اینکه روزهای فیلمبرداری و لیزر کردن به بینندگان این امکان را داد تا صحنه را یخ زده و صحنه را پخش کنند.

تخم مرغ های عید پاک پنهان که به فیلم های دیگر اشاره دارند
توسط جان مارتین / اوت. 29، 2016 6:10 EST / بروزرسانی شده: 30 اوت 2016 2:40 بعد از ظهر EST

ما وقتی فیلم ها را به فیلم های دیگر ارجاع می دهند ، آن را دوست داریم ، عمدتاً به خاطر اینکه یادآوری می کنیم این فیلم های دیگر چقدر جذاب هستند و می توانند گره را درک کنند - و هر از چند گاهی ، با تخم های عید پاک روبرو می شویم خیلی خوب است که فقط باید آن را به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید همه این فیلم ها و موارد دیگر را تماشا کنید ، فقط برای فاش کردن جزئیات پنهان ، سرزنش نکنید.

داستان اسباب بازی - خانه Sid از فرش The Shining استفاده می کند

فیلم های Toy Story کلاسیک های خانوادگی هستند که کم و بیش همیشه "احساسات" را به ما می دهند ، اما شما ممکن است در فیلم اول بیش از یک صحنه براق شده باشید که به فیلم دیگری اشاره دارد که در عوض باعث ترساندن شلوار ما می شود. در حالی که در خانه سید گیر افتاده بود ، وزوز لایتار یک بحران وجودی کوچک را تجربه می کند و در کلیپی که در بالا نشان داده شده است سرگردان می شود. آیا فرش آشنا به نظر می رسد؟ دلیل این است که از هتل Overlook در The Shining برداشته شد. گرچه قدردان گره زدن به یک کلاسیک استنلی کوبریک هستیم ، خوشحالیم که پیکسار از نشان دادن دوقلوهای خزنده و آسانسورهای پر از خون خودداری کرد.

Zootopia - چکمه های Weaselton نسخه های حیوانات فیلم های دیزنی هستند

در اینجا تخم مرغ عید پاک کاملاً واضح است ، اما هنوز هم فوق العاده سرگرم کننده است. در سومین عمل Zootopia ، دوک ویزلتون در حال فروش دی وی دی بوتلگ در خیابان است. سخنگوی این واقعیت که خود دوک واسلتون اشاره ای به Frozen's Duke of Weselton دارد ، DVD هایی که وی می فروشد نسخه های حیوانی فیلمهای دیزنی مانند Big Hero 6 ، Tangled ، Wreck-It Ralph و موارد دیگر است. ما در مورد شما نمی دانیم ، اما می خواهیم Pig Hero 6 ASAP را تماشا کنیم.

Captain America: The Soldier Winter - سنگ قبر نیک فیوری به Pulp Fiction برمی گردد

Captain America: The Soldier Winter (سرباز زمستانی) با بهترین چهره های جاسوسی در هر یک از فیلم های موجود در دنیای سینمایی مارول ، دارای چهره های سایه هایی مانند بلک بیوه و نیک فیوری است. دومی توسط ساموئل ال جکسون بازی می شود که زمانی شخصیتی به نام ژول وینفیلد را در Pulp Fiction بازی می کرد. اگر به یاد بیاورید ، ژول درست قبل از سرقت مردی از آیه کتاب مقدس حزقیال 25:17 نقل کرده است. همین نقل قول در سنگ بنای اصلی Fury پس از مدیر سابق S.H.I.E.L.D. به نظر می رسد مرده است - و اکنون که ما این موضوع را بیان کردیم ، ما برای پناهگاه رویال گرسنه هستیم.

  • محمد حسین سالار مکانی